کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

یاران حلقه ( ارباب حلقه ها )

یاران حلقه
نویسنده: ج.ار.ار.تالکین
یاران حلقه کتاب اول
یاران حلقه یا The Fellowship of the Ringاولین جلد از سه گانه حماسی خیالی به قلم ج.ر.ر. تالکین است. ماجراهای این کتاب در دنیای فانتزی ساخته شده توسط تالکین، بنام سرزمین میانه اتفاق می‌افتد. این کتاب خود مشتمل بر دو بخش است: کاتب نخست، کتاب دوم. یاران حلقه اولین بار در در ۲۱ جولای ۱۹۵۴ در انگستان به چاپ رسید.

ماجراهای این کتاب در که در ادامه کتاب هابیت واقع و با مهمانی ۱۱۱ سالگی تولد بیلبو بگینز آغاز می‌شوند، به شرح فاش شدن راز حلقه یگانه قدرت، انتقال حلقه از بیلبو بگینز به فرودو بگینز، جستجوی سارون برای بازپس گیری آن و تلاش فرودو بگینز و دوستان هابیتش، سام وایز گمگی، مری برندی باک، پره گرین توک، گندالف ساحر و آراگورن تکاور شمالی برای دور نگاه داشتن آن از دست نزگول یا اشباح حلقه که فرستادگان سارون بودند، می‌پردازد.

 

دانلوددانلود

.


نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:57 ب.ظ

واقعا زبان اختراع کرده؟
چه کاریه خوب می تونسته از زبان لاتین یا اگه خیلی سخت می گرفت وقت می گذاشت یکی از زبان های باستانی رو یاد می گرفت. اونم تازه فقط به خاطر چند تا کلمه!

بله . تالکین پرفسور زبانشناس بوده و برای نوشتن مجموعه ارباب حلقه ها زبان الفی رو اختراع میکنه و برای اینکار سالها تلاش کرده

مهشید جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ

من خیلی ارباب حلقه هارو دوست دارم واقعا قشنگه. با این که بعضیا فکر میکنن خسته کننده س. شخصیت های نه شبح حلقه رو بیشتر از بقیه دوست داشتم!:-)

بله هر چی نباشه نویسندش عمر گذاشته سر نوشتن این مجموعه حتی زبان اختراع کرده واقعا هم قشنگه کتابهای تالکین

رضا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:15 ب.ظ

این اراگون که میگی مال کیه؟ میدونی که اسم نویسنده رو الان نیاز دارم که پیدا کنم تو وبت

اراگون اسم مجموعش وراثته . چهار جلده و نویسندش کریستوفر پائولینی هست

رضا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:45 ق.ظ

راستی، میدونی خالق گونه ی الف کیه؟ همین تالکینه؟؟ ؟
یه کتاب خوب میگی بخونم، حوصلم سر رفته. آخه دستم نمیره اینو بخونم، ولی حتما میخونمش. اما چون فیلمشو دیدم... هر چند میدونم حتما داستانش قشنگ تره. ولی حالا یه چیزی میخوام که مطلق جادو باشه. قاطی کردم

نوچ نمیدونم. اما تالکین روی کتابش واقعا کار کرده . تا حالا شنیدی نویسنده ای برای کتابش بشینه زبان ابداء کنه .
کتابها معمولا همیشه قشنگتر از فیلمه .
نمونه اراگون که فیلمش افتضاح بود و یک خیانت بزرگ و کتاب زیبا بود . یا شمشیر حقیقت که سریالش به قدری داغون بود که به علت نداشتن طرفدار و بیننده متوقف شد .
پیشنهاد میکنم اراگون بخونی . چهار جلده و کامل شده و ترجمه هم هست هر چهار جلد.

رضا چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:45 ب.ظ

من فکر کنم میخوام اینو بخونم. فکر کنم اینو بگم مسخرم کنن یا تعجب کنن. آخه انگار همه باید این داستان رو خونده باشن بعد به دنیای فانتزی روی بگردونن!!، !! حالا بخونمش دیگه بلکه یه فرجی شد. من فیلماشونو بچه بودم دیدم. به غیر هابیت ک تازه ساختن الان دیدم
آیا امیدی به من هست؟؟؟

تالکین از بزرگترین فانتزی نویسها هست و کتابهاش واقعا دنیای فانتزی متفاوتی هست . در واقع نمیشه به رولینگ گفت دنیایی ایجاد کرده اما تالکین ح تی برای کتابش زبان جدید اختراع کرده . زبان الفی .
حتما بخون .

[ بدون نام ] شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 ق.ظ

عالی بود واقعا از اینکه فایل کتابا رو گذاشتین سپاسگزاریم

خواهش میکنم

میترا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://mitistory.mihanblog.com

بعععله.وبت هممممممممم.علیه ولی به نظر من قالبشو عوض کن.اینطوری همه فکر میکنن دختری.و مطالبت خیلی باحالن مخصوصا دارن شان.سری حماسه لارتن کرپسلی رو میزاری؟؟؟؟؟

معمولا درخواستی نیست در واقع همه دانلود میکنن و میرن
اگه طالب این کتاب هستین میذارم توی لیست برای آپلود و قرار دادن توی وبلاگ

میترا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://mitistory.mihanblog.com

سلام.خوبی؟مرسی که به وبلاگم سر زدین.راستی نظرتون در باره داستانم چیه؟(البته اگه خونده باشید)وبلاگ زیبایی دارید حتما سعی میکنم یکی از کتابارو دان کنم.راستی شما خودتونم مینویسین؟؟؟؟؟؟

متشکر سر زدین

امیدوارم مشتری دائم بشین و از مطالب لذت ببرین
و البته کلی هم نظر بدین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد