کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

عشقبازی شبانه ( داستان کوتاه دارن شان )

an affair of the night

نویسنده : دارن شان

مترجم: مهدخت نقاش . رضا رستگار

این چیه ؟ .... یه داستان عشقولانه رو شانویل؟! آره، متاسفانه درسته. اگه علاقه ای به حکایات احساساتی و خیس خیس ندارید، بهتره این یکیو بیخیال بشید! اما نترسید طرفداران شان ! - این فقط یک انحراف کوچولو توی دنیای خیلی ترسناک و پر هیجان دارن شانه، پس به دستمال بردارید و بذارید اشکاتون بیاید، یه چسب همه کاره هم دم دست داشته باشید شاید برای چسبوندن قلب تیکه تیکه تون به درد بخوره.


 

دانلوددانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
Mohdse سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:01 ق.ظ

این داستان گاونر پورل یکی از ژنرال های اشباحه که توی سرزمین اشباح کشته میشه خیلیی داستان قشنگیه بعد از مدت ها تو سایت ما دیدمش و دوباره خوندمش ممنونم

مبینا یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:08 ب.ظ

ببخشید اگه بخوای این کتابو بخونی باید کتابای دیگشم خونده باشی؟؟؟؟؟؟//

نه این کتاب داستان کوتاهه نیاز به مطالعه بقیه کتابها نداره

آوا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

ببخشید من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.کتاباتون با سانسوره؟

خواهش میکنم خوش اومدین
من این کتابهارو ترجمه نکردم اینها یا اسکن شده هستن و از روی کتاب چاپ شده اسکن شده تا تایپ که باز از روی کتاب چاپ شده هست و ترجمه ها هم توی سطح نت بوده
درباره محتوا هم خیلی از کتابهارو خودم نخوندم چون تعداد زیاده و وقت کم و بعضی نویسنده ها هم مورد علاقه من نیستن

مهرسا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:03 ق.ظ

چندصفحه هست؟واقعا جالبه یا چرته؟

نخوندم اما داستان کوتاهه

عرفان جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ق.ظ http://jokfc.blogfa.com

خاک تو سر من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد