کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

آدم کش ( جیمی کواتز )

جیمی کواتز : آدم کش

مجموعه قدرت عجیب جیمی کواتز جلد اول آدم کش

نویسنده : جو کریگ

خانواده کواتز خانواده ای شاد و معمولی است جیمی کواتز تنها پسر خانواده و خواهرش جورجی دائم سر به سر هم میگذارند تا اینکه یک شب ناگهان چند سیاه پوش به خانه آنها حمله میکنند و حالا جیمی فرار کرده خواهرش گم شده و ارتشی از افراد عجیب در پی او هستند . جیمی کیست و چرا مورد تعقیب این افراد است ؟

 

دانلوددانلود

.

نظرات 2 + ارسال نظر
sana756 دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ق.ظ http://sana756.blogfa.com

سلام رمانش خوبه ارزش خوندن داره یا نه ؟

سلام
من دو جلدشو خوندم اما بعد دیگه وقت نکردم جلد سومو بخونم نصفه موند داستانش قشنگه وقت داری بخون

دوقلوها جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ http://rlstine.ir

سلام
ایشلا که حالتون بهتر میشه
من وقتی که به وبلاگم دامنه زدم حدود سه چهار روز بعد فعال شد
منم الان در حال خوندن کتابای آر.ال.استاین هستم روحی در همسایگی رو دیشب تموم کردیم

سلام
متشکر
من هم فعلا منتظرم فعال شده اتصال هم زدم اما منتظر نتیجه هستم
من جلد اول جیمی کواتزو فعلا خوندم حالا نوبت جلد دومه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد