کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

قدرت استثنایی ( آر ال استاین )

Help! We Have Strange Powers!

نویسنده: آر ال استاین

مترجم: شهره نور صالحی

خلاصه داستان: جیلیان و جکسون ناگهان متوجه میشوند که میتوانند فکر دیگران را بخوانند و این کشف تازه،انها را شوکه و تا حدی ذوق زده میکند. اما وقتی میبینند یک دانشمند عوضی همه جا تعقیبشان میکند که بفهمد در مغزشان چه میگذرد، وحشت جای همه چیز را میگیرد. آیا دوقلو ها میتوانند دوباره به زندگی عادی برگردند؟
به پارک وحشت وارد شوید...

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:27 ق.ظ http://storyy.parsiblog.com

سلام من تازه وبمو زدم و میخوام توش داستان هایی رو که خودم مینویسم قسمت به قسمت بزارم. بیشتر هم تخیلی و ترسناکن. خیلی خوشحال میشم بیای و بخونیشون و برام نظر بدی هر انتقاد و یا پیشنهادی که کمکم کنه.اگه با تبادل هم موافقی خبرم کن.[خونسرد]
در ضمن من عاشق ار ال استاینو کتاباشم واقعا معرکن

سلام
اومدم نظر گذاشتم

sama جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ

واقعا از این سایت خوبتون ممنون کتای های خیلی خوبی گذاشتید.
امید وارم بهتر از این هم بشه
سال نوتون مبارک

خوشحالم راضی هستین سال نوع شما هم مبارک

silent دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ http://tars15.blogfa.com

سلام پیشاپیش عیدتون مبارک.
راستی آپم حتما به ما سر بزنید خوشحال میشید.

سلام
سال نوع شما هم مبارک

محمد شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام دوست عزیزم من از وبلاگت خیلی خوشم اومده فقط حیف از نویسنده های معروفی همچون ویکتور هوگو و جک لندن ک جز بهترین نویسنده های تاریخ هستن و آثارشون حرف نداره هیچ رمانی نذاشتی.حیفه سایت ب این خوبی آثار این نویسنده ها توش نباشه.
ینی دیگه منتظرم دفعه بعد که بیام چندتا کتاب از جک لندن مث آوای وحش،و سپید دندان و چندتا از ویگتورهوگو اینجا ببینم. موفق باشی

سلام
کتابهای زیادی برای گذاشتن وجود داره که مدتها طول میکشه بخوام تمام این کتابهارو بذارم علاوه بر این من فعلا کتابهای فانتزی میذارم سعی میکنم بقیه کتابها هم به مرور قرار بگیره اما چون دست تنها هستم سخته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد