کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

چه طور می توان با یک اژدها معامله کرد ( آر ال استاین )

چه طور می توان با یک اژدها معامله کرد ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

در زمان های بسیار قدیم، در یک روز تابستانی، زمانی که پرنده هایی به بزرگی ابرها در آسمان ها پرواز می کردند، پسری به نام ند از میان جنگل های پر از شاخ و برگ و بسیار سبز و پر از تپه گذشت. ند فقط یک سیب در کوله پشتی اش داشت و یک نقشه دست نویس خام از قلمرو پادشاهی.

لباس دهاتی لکه دار و چروکش خیس عرق بود. موهای بلند قهوه ای خیس در هم برهم او از زیر کلاه قرمز روی پیشانی آفتاب خورده اش ریخته بود.

  

دانلوددانلود

.

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ http://storyy.parsiblog.com

من اینو دان کردم ولی اصلا از اول نیست
ای بابا
قسمت هشتم هم گذاشتم راستی

چرااااااااااااااااا
باور کن از مقدمه گذاشتم تا تهششششششششششششش
باز باید نگاه کنم

ویرایش : داشتم داستانهاشو تک تک میذاشتم اما بخاطر نظرات تصمیم گرفتم کل کتابشو یکباره بذارم اول دو داستان دیگشو که قبلا آپلود کردم ارسال میکنم بعد هم کل کتاب و از خیر بقیه داستانهاش گذشتم

آرتمیس پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.zombie555.blogsky.com

سلام
برا نظر قبلیه میخواستم بگم عکس رو جلد اون پسره تو یه فیلم دیگه هم بازی کرده که من خیلی دوسش دارم!

سلام
من عکس برای جلد خود کتاب پیدا نکردم عکس سریالشو گذاشتم اصلا برای کتابش کاور نبود

رضا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام
کتابی که قراردادین ناقصه ، حدودا 20 صفحه از کتاب عکس برداری و pdf شده

سلام تست کردم
داستانهای استاین همه داستان کوتاه هستن
این کتاب مجموعه داستان بوده و الان این داستان کامل هست از مقدمه تا پایان خود داستان

آرتمیس (همون آاس تی) دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.zombie555.blogsky.com

سلام خیلی جالب بود فقط این که یه سوال فیلم این کتابم ساختن؟

سلام
مجموعه ساعت وحشتو سریالشو ساختن این هم یکی از داستانهای مجموعست اما نمیدونم توی سریال هست یا نه
خودم ندیدم سریالشو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد