کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

حانه شیاطین ( آرزو مهبودی )

حانه شیاطین ( آرزو مهبودی )

نویسنده: آرزو مهبودی

خانه ای بدیمن... خانه ای که ساکنانش را آزار می دهد ... خانه شیاطین ...

در بستر مرگ پیرزنی شیطان پرست خانه اش را وقف شیطان می کند! این خانه برای ابد گرفتار شیاطین است و ساکنان آن روی خوش نمی بینند . ارواح و شیاطین اینجا را مال خود می دانند و هرکس که در آن سکونت کند اذیت می کند.

شب بر پهنه آسمان و زمین سایه افکنده بود . همه جا را تاریکی و ظلمت پوشانده بود و تنها گه گاه تک ستاره ریزی به زحمت از پس ابرهای تیره سرک می کشید و چشمکی می زد . درختان باغ گاه شاخه هایشان را به دست نسیم نسبتا تندی که بی سرو صدا از میان برگ ها رد می شد می سپردند تا با سایه های بزرگ و وهم انگیزشان وحشت فضا را مضاعف کنند .

در آن عمارت بزرگ و ییلاقی ، پیرزن چروکیده و رنجوری در تختخواب بزرگی افتاده بود و انتظار مرگ را می کشید و ناله هایش تنها صدایی بود که هرازگاهی سکوت ظلمانی شب را می شکست .

 

 

دور تا دور تخت او را کسانی احاطه کرده بودند که همانند پیرزن عمری را در بندگی و خدمت به سرور مشترکشان سپری کرده بودند .

ارواح خبیثه به آرامی در اتاق به این سو و آن سو می رفتند . گروه جنیان چشم به پیرزن دوخته و منتظر بودند که ببینند چه موقع دنیا را وداع می گوید .

یکی از حاضرین ، که از شیاطین بلند پایه بود و ” ساسنا ” نام داشت ، شروع به صحبت کرد : ” تو بنده ی خوبی برای سرورمان بودی . تو تمام عمرت را وقف او کردی و … ”

پیرزن چشم های نیمه بسته اش را باز کرد و نگاهی به اطرافش انداخت . دور و بر تختش را جمعیت زیادی احاطه کرده بود ، اما حتی یک انسان هم بین آنها دیده نمی شد . سال ها بود که پیرزن از مردم بریده بود و تنها با اجنه و شیاطین ارتباط داشت . اما در این لحظات آخر ، چقدر دلش می خواست یک انسان _ هر کس بود _ بر بالینش حاضر می شد و دلداریش می داد .

دانلوددانلود

.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:28 ب.ظ

خیلی لوس بود.
یه کتاب ایرانی به من معرفی کن که واقعا بتونه بترسونتم

من خودم ایرانی نمیخونم
تازه الان مدتهاست کتاب نخوندم فقط فن اون هم خیلی کم میخونم

هستی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

اینو خوندم خوب پیشرف ولی اخرش مسخره تموم شد

من نخوندم
هی این چند روز فقط دارم فن اصلاح میکنم نشده کتاب بذارم .
تازه 140 مگشو اصلاح کردم

ali دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام مرسی از زحماتت :)سبکه کتابه چیه؟

سلام خواهش میکنم. کتابش ترسناکه . جن شیطان و ترس و وحشت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد