کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و جادوی عشق ( فن فیکشن )

هری پاتر و جادوی عشق ( فن فیکشن )

فن فیکشن هری پاتر و جادوی عشق ( ناقص )

نویسنده: بهروز حسن بیگی

یک فن فیکشن کوتاه و ناقص دیگه . اشتباه و مشکل در داستان دیده میشه اما مشکل اصلی سرعت جلو رفتن غیر طبیعی و سریع داستان هست . نویسنده اعلام کرده بوده قصد نوشتن یک فن کامل داره اما متاسفانه باز هم ناقص باقی مونده .

  

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 24 + ارسال نظر
dark sider دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

ممم.چیزه یعنی شما فایل کلی رو ندارید.?خو به جا اینکه پارت یک رو بزارید یه باره کل کتاب رو بزارید دیگه.ویرایشات انجام شده و دیگه کامل هم هست

پارت کاملو گرفتم اما پرات یک آپلود شده بود و حاضر بود برای همین اونو پاک کردم تا اینو آپلود و حاضر کنم

(dark sider(mohammad یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ

مممم.آها..راستش ایده هاشون خیلی خوب نبوده و به طور ضعیفی باهاش برخورد می کردن.ولی من پیشنهاد می کنم اینارو بخون.
کف دریاچه...فداکاری یک مار...ولدمورت و بی همتا...این آخری میتونی از ایده ی فراموشی گرفتن استفاده کنی.
جادوی نوین هم هست که ضعیفه و همچنین ماله من که در اوله داستان ضعیف به نظر میاد چون آخر داستان مشخص میشه چرا همچین چیزی میشه.و بقیش تو جلد دومه که تابستون دیگه میزارمش انشالله.ممم بی نام و نشان هم هست ولی خوب اون کلا یه چیز دیگس و نمیشه مثل اون بنویسی.و یا ازش ایده بگیری.
با تشکر

(dark sider(mohammad یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:31 ب.ظ

هان؟ناقص؟ماله من که کامله!فقط میخوام جلد بعدو سال دیگه شروع کنم و تو همون تابستون مثل امسال تمومش میکنم.انشالله که اون یکی رو بهتر از این یکی بنویسم چون هرچی باشه یه تجربه ای گیر اوردم ازش.فقط میشه بپرسم کی میزاریدش؟و اینکه آیا خودتون خوندینش؟اگه خوندین نظرتونو دربارش بگید.چون این اواخر که خیلی خر کیف بودم بس میگفتن فنت عالیه و خوبه و این حرفا

فایل قسمت اول کتابو گرفتم دوباره باید حاضر و آپلود کنم بعد هم بذارم من خودم که احتمالا مدتی طول بکشه تا بتونم بخونم و نظر بدم

old man سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

ممنون از دوستانی که جواب من رو دادن.ببخشید من باز هم یک سوال دارم!
میشه اسمه فن هایی که هری با کسی جز جینی هست رو بگین؟اخه به احتمال زیاد می خوام یه فن بنویسم و به ایده های این فن ها برای کتابم نیاز دارم
منتظر پاسخ گرم شما هستم!

سلام . خوب تایید میشه برای جواب دوستان . و اگه فن نوشتی ایمیل من که توی پست ثابت هست حتما خبر بده

رضا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ

ایول فن جدید. زود بزارش توروخدا. وقتی میگه هری با هرماینی اصلا من بال در میارم. دستت درد نکنه محمد جون. فدات.

داستانشو محمد به صورت مقدماتی منتشر کرده من هم زودتر میذارم

(dark sider(mohammad دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:05 ب.ظ

امم یه سوال؟این فن ما رو کی میزارید؟چون تا آخر هفته احتمالا لینک کلی رو میدم بیرون

سلام ببخشید مریضم . الان دیدم جلد کاملتر دادی و ظاهرا ناقص باقی میمونه تا سال دیگه امیدوارم بعد ادامه بدی و رها نکنی

Dark sider یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ

jmlordjavad@gmail.com
بفرمایید امر داشتید در خدمتم

(dark sider(mohammad شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام .یه سوالی ذهنمو مشغول کرده خیلی.میشه بپرسم منظورتون از صف آپلود چیه؟!یعنی چی؟!یعنی یه فایلی رو آپلود کردی چند ساعت طول میکشه تا آماده بشه فایل بعدی رو آپلود کنی؟!خوب اگه اینطوره تو مدیا فایر آپلود کن راحته راحت.سرعتش خوبه.دانلودش هم آسونه و سریع.50 گیگ هم فضا رایگان میده.بهترین جا واسه آپلود اونجاس.و لطفا این صف آپلود رو توضیح بده عزیز چون من هنوز تو هنگشم!

سلام . توی مدیا فایر حساب دارم اما معمولا کندتر از سرویسهای دیگه لود میشه و غرق تبلیغات هست. من چندین پوشه روی دسکتاب دارم که پر کتاب و یا فصلهای به هم ریخته کتابهاست. وقتی کتابی حاضر میشه اول کم حجم میکنم بعد میذارم توی پوشه ای که اسمشو گذاشتم آپلود و بعد در اولین فرصت آپلود میکنم . بعد کتابهای آپلودی توی پوشه دیگه میره که بعد مطلب درباره کتاب حاضر میکنم عکس و اسم اصلی کتاب و هر اطلاعاتی که لازم باشه و بعدش پست میزنم . و لینکو حاضر میکنم و میذارم توی پست. حالا کتاب منتقل میشه با لینک و عکس به پوشه مخصوص نویسنده یا بخش مزبوط به اون کتاب توی ارشیو . برای همین زیاد طول میکشه . همیشه در هر بخش چند کتاب منتظره

(dark sider(mohammad شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

very very thank you

old man شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ

محمد جان
میشه ایمیلتونو بدین؟در ارتباط باشیم!

اسم من که محمد نیست
اگه ایمیل از من میخواین که توی پست ثابت هست و اگه از فرد دیگه میخواین تایید کردم نظرو تا ببینه
برای قالب هم نگفتین کجا بفرستم

(dark sider(mohammad جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

حالا نمیشه بزاریش این فن مارو؟

درسته ناقص و در حال نگارشه اما حاضر کردم بذارم . توی نوبت آپلوده

mehran جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ق.ظ

هری هرماینی باهم باشن مثل فداکاری یک مار کف دریاچه بی نام و نشان که بعدها به هم میرسن که زیاد طولانی نیست این 3 تا از فن های قوی که میشه اسم برد

متشکر

(dark sider(mohammad جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ق.ظ

چرا هست عزیز.
کف دریاچه.بی نام و نشان.فداکاری یک مار.
لرد ولدمورت بی همتا.این یکیو وقتی بخونی متوجه یه چیزایی میشی که الان نباید لو بره
البته فن من هم هست تقریبا.هری پاتر و تجارت مرگ

تایید شد
البته فن دارک ساید در حال نگارشه

ali جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام
دستت درد نکنه نسبتا فن خوبی بود.
فن بی نام نشان بود فکنم که هری با هرماینی بود.

من زیاد فن خوندم بعضی بارها اما یادم نمیاد

old man پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام .اسمه فنیو نداری هری هرماینی با هم باشن؟اسمشم بگی حله می یابمش

سلام
یادم نیست متاسفانه ولی فردا یک فن دیگه میذارم

old man چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ب.ظ

اینارو ولکن اصن.اقا لینک یه فن بعد از کتاب هفت جالب که دوباره ولدی ضاحر نشه نداری؟داری بده

من کلی فن گذاشتم اما نمیدونم کدومو الان باید با این خصوصیات معرفی کنم

(dark sider(mohammad چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:07 ق.ظ

با سلام پارت یک از داستانم آمادس لطف کنید تو وبلاگتون قرارش بدید.لینک دانلود رو هم فرستادم.و همچنین اگه کاور اصلی خود کتاب رو هم بزارید خیلی بهتره.با تشکر از شما دوست عزیز

لینک ندادین و البته توضیحات و کاور

رضا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ق.ظ

چرا مگه چیه؟ چیکار میخواد بکنه مگه؟؟ چیکار ازش میخوای بکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کی ؟ نویسنده ؟
این چند روز یک نفرو امتحان کردم اما امروز ایمیل زد انصراف داد

old man سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:57 ق.ظ

ما اینجوری نیستیم دوست عزیز


برای شما که نگفتم یعنی من خواستم بگم برای گرفتن نویسنده کنکور کشوری برگذار کردماما تنها کسی که قبول شد بعد مدتی دست به فرار مغزها زد در رفت

old man دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ

دوست عزیز ما حاضر بودیم توی درست کردن فایلا کمکت کنیم خودت نخواستی جانم
ولی هنوز هم اگه بخوای می تونم یکی از نویسنده های وب بشم و کمکت کنم

خوب من به سختی نویسنده انتخاب میکردم که باز هم دیدم فایده نداشت چون تنها نویسنده ای که با کلی وسواس و اعتماد انتخاب کردم یکباره حذف کرد رفت
هر کسی هم که فکر کردم شاید بشه بعد دو روز الفرار

رضا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:40 ب.ظ

نظر نادره. انگار داری درباره دایناسورها حرف میزنی خو من قدمت وبت رو نمیدونم. میشه بگی از کی داری کا میکنی؟
و راستی دیگه نمیخوای یه فروم بزنی؟ فکککککر کنم چیز خوبی باشه

خو نظر نادره . توی یک هفته شاید 10 کتاب بذارم چند صد بازدید هست و نظر هیچ یا چند تا
فروم فایده نداره . چون کاربر ، تیم ترجمه وووو میخواد . همن الان هم بیش از حد فروم هست

A.B یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ق.ظ

ممنون , چندتا فن دیگه داری؟ گفتی که یکدونه کامل داری که برای آخر نگهش داشتی,ها؟

چنتا واقعا نمیدونم. دارم هر بار یکی از فن هارو حاضر میکنم
نویسنده اون غیب شد نسخه نهایی داستانشو هم نداد مثل فلورنس خانم که داشت مینوشت و غیب شد یا چهار نویسنده ای که مینویسن و جاهای دیگه منتشر میکنن

mehran شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

اونقدر توضیحات کامله که نمیشه چیزی اضافه کرد. فقط کوتاه تر از کوتاهه

چون کوتاه بود توضیحات زیادی هم نداشت

mehran شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:05 ق.ظ

بخونم ببینم چی نوشته بعد بیام نظر بدم

متشکر همچنان سر میزنی نظر میذاری واقعا نظر نادره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد