کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

ای اوین کالفر

ای اوین کالفر

اون کالفر ( با تلفظ owen)در سال 1965, در شهر وکسفرد, واقع در شمال شرقی ایرلند متولد شد و همراه با چهار برادرش دوران کودکی خود را در آنجا سپری کرد.پدرش هنرمند و تاریخ دان بود و به تدریس در مدارس ابتدایی می پرداخت. مادرش معلم درام بود.

اولین بار که ا ُون به نوشتن داستان علاقه مند شد در مدرسه ی ابتدیی بود, که با الهام گرفتن از درس تاریخ داستان های هیجان انگیزی درباره ی وایکینگ ها نوشت.

 .او بعد از اینکه مدرسه اش را تمام کرد در دانشگاه دوبلین مدرک گرفت و به معلمی در مدرسه ی ابتدایی پرداخت. او برای کار کردن به وکسفرد برگشت. در سال 1991 ازدواج کرد و همراه با همسرش در حدود 4 سال به کار کردن در کشورهای عربستان سعودی,تونس و ایتالیا گذراند.
اولین کتاب او Benny and Omar بود که در سال 1998 بر اساس تجربیاتش در تونس نوشته شد و به چندین زبان ترجمه شد. کتاب بعدیش Benny and Babe بود که در سال 1999 چاپ شد. او برای کودکان هم کتاب ها ی زیادی نوشته که شامل Going Pottey, The Wish List, Ed's Funny Feet و Ed's Bed میشود.

آرتمیس فاول(Artemis Fowl)‏ مجموعه هشت جلدی از کتاب‌های فانتزی نوشتهٔ این کالفر (Eoin Colfer - pronounced Owen) نویسندهٔ ایرلندی است. شخصیت اصلی آرتمیس فاول، نوجوان نابغه و ماجراجو است. کتاب نخست یعنی آرتمیس فاول (Artemis Fowl) در سال ۲۰۰۱ منتشر و با استقبال و تحسین جهانی روبرو شد. کتاب هفتم، آرتمیس فاول و عقده آتلانتیس (Artemis Fowl And The Atlantis Complex) در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. هشتمین و آخرین کتاب، آرتمیس فاول و آخرین محافظ (Artemis Fowl And The Last Guardian) نام دارد و ۱۰ ژوییه ۲۰۱۲ در آمریکا توسط انتشارات دیزنی هایپِریَن بوکز منتشر می‌شود. کتاب‌های مصور جلد‌های یک و دو یعنی آرتمیس فاول و آرتمیس فاول و ماجرای شمال (Artemis Fowl And The Arctic Incident) در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به بازار آمدند. کتاب مصور جلد سوم این مجموعه و فیلم دو کتاب اول نیز در حال بررسی است.

 او تا پیش از آن که نویسنده‌ای حرفه‌ای شود، سال‌ها در عربستان سعودی، تونس، ایتالیا و ایرلند معلم بود. نخستین کتاب او بنی و عمر که به سال ۱۹۹۸ منتشر شد، بسیار مورد توجه خوانندگان ایرلندی قرار گرفت و توانست به لیست کتاب‌های مختلف دفتر بین المللی کتاب‌های نوجوانان (Honor List IBBY) راه یابد. بنی و بِیب که دنبالهٔ کتاب قبلی است، در سال ۱۹۹۹ چاپ شد و نامزد جایزهٔ بیستر (کتاب کودک ایرلند)در سال ۲۰۰۰ شد که پیرو آن، دیپلم افتخار جایزهٔ بیستر رادر سال۲۰۰۱ به دست آورد. کتاب دیگر او آرتمیس فاول است که در سال ۲۰۰۱ چاپ و با تحسین جهانی رو به رو شد. کالفر همچنین چندین کتاب و نمایش نامه برای کودکان نوشته‌است.



نظرات 2 + ارسال نظر
کمند سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا مرسی
همه سایتارو زیر و رو کردم ولی یا انگیسی شو برا دانلود گذاشته بودن!!!! یا دانلو نمی شد
خدا خیرتون بده

متشکر
همین که دو نفر مثل شما نظر بذارن و راضی باشن برای ارزش داره که وقت بذارم برای وبلاگ
خوش خورم باشین

عشق کتاب جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

ببخشیدا ولی اصلا ترتیب نداره

کتابها به ترتیب قرار گرفتن
فقط از پایین صفحه به طرف بالا بیا یعنی از پست قدیمی به بالا که میشه پست جدید
اینجوری میشه به ترتیب
بقیه پستها و کتابها هم همینطوری هستن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد