کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

فراموشم مکن

فراموشم مکن

جلد اول از مجموعه تالار وحشت

"در دست خود کلیدی داری که در را به روی دنیای وحشت و هراس میگشاید. از دنیای امن و راحتی که با آن آشنا هستی یک قدم به عقب بردار. در را به روی وحشت باز کن. همیشه جا برای یک نفر دیگر در تالار وحشت ... وجود دارد.

دانیل وارنر فقط وانمود می کرد که برادرش پیتر را هیپنوتیزم می کند. ولی چرا پیتر اینگونه عجیب رفتار می کند ... این گونه وحشتناک؟ آیا پیتر نفهمیده است که همه این ها یک شوخی بوده؟ دانیل و برادرش به زودی درس وحشتناکی می آموزند : پرسه زدن در تالار وحشت ... فکر خوبی نیست."


دانلود کتاب فراموشم مکن مخصوص موبایل

فراموشم مکن


دانلود نسخه Pdf

دانلود کتاب فراموشم مکن


نظرات 14 + ارسال نظر
baran جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام ادمین میتونی کتاب فرانکشتاین رو هم بزاری ؟من تبلیغشو شنیدم! راستی کتاب فراموشم نکن داره دانلود میشه امیدوارم خوب باشه* راستی شنیدم فیلم بعضی از کتاب های ار .ال . استاین هست اگه فیلمشون بود بزار خیلی دوست دارم ببینم

سلام .
فرانکشتاین قبلا قرار گرفته . توی قسمت نویسندش مری شرلی من هم پوستر بعضی قیلمها که بر اساس کتابهای استاین هست قبلا دیدم اما خودم فیلمی ازش ندیدم

mari سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:40 ق.ظ http://halfgods.blogfa.com

عاشقشم عالییییییییه!بینهایت دوسش دارم!قابل توصیف نیست

پس طرفدار استاین هستی
من فقط من مارتین نیستم و یک داستان دیگه از استاینو خوندم

باران شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام من هر کاری می کنم تا دانلود کنم می گه مدیردانلود را فعال کنید چیکار کنم؟

سلام
تست کردم مشکل نداشت !!!!

AST شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

آره بابا بخون حتما!!!!!!!!

AST جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.animated.blogsky.com

سلام
من اینو قبلا هم خونده بودم ولی یادم میومد که خیلی قشنگ بود برای همین دوباره خوندمش!دستت درد نکنه منو یاد بچگی هام انداختی.
راستی این بهترین کتاب آرال استاینه!عالللللللللللللللللللللللللیه

سلام
من نخوندم اهه با این وصف و این جیغ باید بخونم

ملیکا یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:54 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوبه.
ازش خوشم اومد.

ملیکا یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

خییییییییییییییییییییییییلی عالی بود.
چرا بعضی هاش نصفه دانلود میشه

متشکرررررررررررر
کدوم کتاب نقص داره بگو تا درست کنم

زهرا یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:00 ب.ظ

ایول کم کم داره از این یکی مجموعه هم خوشم میاد بعدشم اون رو بعضی هاشو از قبل داشتم شاید 12-13 رو نداشتم که به لطف تو به مجموع فن فیکشنام اضافه شد. در ضمن من یک کتاب خون فوق العاده حرفه ای هستم
مرسییییی

خواهش میکنم
نگفتی با این ایمیل میتونم برات پیام بفرستم یا نه اصلا میبینی ؟

درباره فن فیکشن دو تا فن دیگه حاضر کردم یکی هم دارم حاضر میکنم
اون هم برای کتابخونهای جدی ای مثل شما

سعید یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ

من ۱۵سالمه ولی بازم یه خورده ترسیدم

سالی چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:38 ب.ظ

عععععععععععععععاالی

متشکر باز هم سر بزن

مروارید جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

کتاب فراموشم نکن ار ال استاین رو دانلود کردم و امشب خوندم.
واقعا عالی بود دستتون درد نکنه

خواهش میکنم
خوشحالم راضی بودی

مرجان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

دمت گرم

دم شما هم گرم
متشکر سر زدین

دوقلوها چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://rlstine.ir

سلام
الان نمی تونم بیام تو بخش نظراتم بهم بگو چون میخوام برم بخوابم

پیام دادم

دوقلوها چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ http://rlstine.ir

آره واقعا دوقلو هستیم
من خودم درباره گوگل الکسا و بینگ خبر ندارم
نمی دونم چیه بیشتر راهنماییم کن

برات توضیح میدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد