کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

قدرت شیطانی ( فن فیکشن )

قدرت شیطانی

جلد دوم فن فیکشن هری پاتر و شوالیه 17 ساله.

در جلد قبل تا جایی داستان پیش میره که هری پاتر و جانی بلید به همراه هم به دنیای اجنه و قلمروی شیاطین میرن تا با پادشاه شیاطین مبارزه کنن و تمام اجنه که حالا زندانی پادشاه شیاطین هستن رو نجات بدن .

حالا سالها از زمانیکه هری و جانی رفتن گذشته و پادشاهی خون آشامها نابود شده و پسر جانی بلید مخفیانه و دور از چشم بقیه داره بزرگ میشه و این زمانی هست که هویت واقعی و قدرت خارق العاده اون کم کم پدیدار میشه . قدرتی که ناشی از ازدواج دو موجود قدرتمند هست ؛ ازدواج یک خون آشام و یک جن.

در ادامه مشخص میشه که ولدمورت و هکتور هر دو زنده هستند و حالا جنگی بزرگ و هولناک در پیشه.....

برای اطلاع از ماجرای این داستان زیبا جلد دوم هری پاتر و شوالیه 17 ساله رو با عنوان قدرت شیطانی دنبال کنید .

دانلود

.

نظرات 6 + ارسال نظر
آنی جمعه 21 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:08 ب.ظ

این کتاب جلد سوم نداره؟

Ali Potter پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام.هری پاتر و پادشاه ۱۷ساله خیلی کتاب جالبی بود و حتی بعضی اوقات باخودم میگفتم اگه رولینگ بجای هری پاتر ویادگاران مرگ کتابی مثل این مینوشت بهتر بود.ولی جلد دوم این کتاب یعنی هری پاتر وقدرت شیطانی خیلی ضعیف بود خیلییی.تاجایی که یادم میاد هکتور مرد و ولدمورت رفت تو بدن اون پس چطوری میشه که زتده بشه!؟!؟حالا ولدمورت یه چیزی که اخر داستان هنوز یکی از جان پیچ هاش باقی مونده بود.
و دلیل دیگه که میگم خیلی ضعیف بود چون که مثل جلد یک جالب نبود ومنو مشتاق نکرد که ادامشو بخونم.
وباز هم تبریک میگم به خانم رولینگ چون هرکتابشو که میخوندم مشتاق ترمیشدم بقیه کتاب هاشو بخونم.
ملکه قصه ها واقعا لقب خوبیه براش
باتشکر از وبسایت خوبتون❤❤

حامد دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام
ب نظر من جلد 1 جذابتر بود
ی جورایی صحبت می کنن انگار گنده لات محلن
ولی بازم ارزش خوندنو داشت

سلام
من هم از داستانش خوشم اومد . ایده و سبکش متفاوت بود

فایرنز شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ب.ظ

من جلد اول و به طور کامل خوندم به نظر من یکی از بهترین فن هایی که نوشته شده قدرت و تخیل نویسنده هم واقعا بالا بوده
بازم ممنون

بله خیلی جالبه
حالا جلددومو بخون به نظرم از جلد اول بهتره
البته جا داشته خلد سوم هم بنویسه نویسنده اما .....

عرفان چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

وبت خیلی باحاله بازم فن هری پاتر بزار

متشکر سر زدی

تعداد فنها محدود هست هر چند باز هم تعدادی دارم که به مرور میذارم

SaRa شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ http://144262.blogfa.com

سیلامی دوبارهـ D:
عاقا باور کن من دیگهـ اینجوری عادتـ کردم اصن نمیتونم اینجوری ننویسم D:
اصن غصه شو نخوریا بیا خودم دورهـ میذارم واست D:
خخخ D: مرسی نظر لطفتونهـ قابل شوما رو ندارهـ وبم D:
خیلی َم خوشگلهـ کاغذ دیواریش D:
روزهای خوش آغاز سال نو :|| دقیقا کدوم روزای خوش ؟ ://////

روزهای خوش تحصیل
در غم تمام محصلین شریک نیستم
خوش به حال خودم که محصل نیستم

باز هم سر بزنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد