کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و نبرد عشق و خشم ( فن فیکشن )

هری پاتر و نبرد عشق و خشم ( فن فیکشن )

نویسنده : هرمیون

این فن فیکشن چند پایان مختلف داره تا با نظرات مختلف افراد همانهنگ باشه بنابراین در پایان فن شما پنج پایان مختلف برای این داستان میتونید بخونید.

بدون هیچگونه توضیح این فن فیکشنو میذارم برای شما امیدوارم خوشتون بیاد

 

دانلوددانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
Aydan frokhy شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 02:23 ب.ظ

واقعا فن خیلی زیبایی هستش من اینو دوسال پیش خوندم و الان هم میخونم چون هری پاتر هیچوقت قدیمی نمیشه لطفا از هری و جینی بزارید ممنون

رضا یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:03 ب.ظ

ب نظر من پایان دومی و سومی بهتر از بقیه بودن. در ضمن نثر داستان جالب نبود اما ایده هایی ک داده بود خیلی خیلی خیلی جالب بودن. از شما هم تشکر میکنم که این داستان رو قرار دادید روی وبلاگتون. البته اینو خیلی وقت پیش خوندم. گفتم بیام ی نظر بدم

این جزء فن های خاصه
حداقل چند پایان داره متشکر برای نظر

جینی شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ

kheili qashaaaaaaaaaaaangeeeeeeee

خوشحال راضی هستی
باز همکتابی خواستی بگو

نرگس یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:48 ب.ظ http://book-worm.mihanblog.com/

سلام.من خیلی وقت بود به خاطر درس و... به وبم سر نزده بودم ولی حالا دوباره میخوام ادامش بدم.راستی لینکت رو تو وبلاگ ثبت کردم.به خاطر سر زدن هم خیلی ممنون!

متشکر سر زدی
من هم به وبلاگت سر زدم لینکت هم کردم باز هم سر بزن
خوبه دوباره وبلاگتو ادامه میدی موفق باشی

باران جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ب.ظ http://chirpingrain.blogfa.com

میگم اینایی ک میزاری خودتم خوندیشون ...؟؟
منبع اصلیت از کجاس..؟؟؟

من بیشتر کتابهارو خوندم اما نمیشه گفت همه
مثلا تمام فن هارو حداقل دو تا سه بار خوندم ولی مثلا همین مجموعه زام بی رو نخوندم تا الان اما سری های قبلی رو مطالعه کردم
من قبل اینکه وبلاگ بزنم چند سال کتاب جمع میکردم یک آرشیو بزرگ دارم از کتابهای خونده و نخونده الان بعضی از کتابهارو که دارم میذارم بعضی هم که جدید تر هست پیدا میکنم در ادامه کتابها میذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد