کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و اربابان جادو ( فن فیکشن )

Harry Potter and the Wizards Masters

نویسنده : The Best Wizard

این فن فیکشن یکی از فن های زیبا و با کلی ایده های قابل توجه هست یکی از فن های کامل که جزء بهترین و قویترین فن های نگاشته شده هست.

فقط یک نکته در این هست که من حداقل زیاد از اون خوشم نیومد اون هم اینکه دائما پیشگویی های جدید مطرح میشه .

شما هم مطالعه کنید امیدوارم خوشتون بیاد.

 

دانلود کتاب

.

نظرات 7 + ارسال نظر
tina چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ب.ظ

عاغا من اومدم دیشب اومدم باکلاس صحبت کنم حالا امروز دوستم گفت اول جمله ات از نظر فنی و ادبی مورد داره
حالا اگه مورد داره دیگه شما ببخشید دیگه

نه کدوم مشکل
خوشحال میشم سر بزنی

tina چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام وشب خوش
خیلی ممنون داستان جالبی بود و لذت بردم
این جوری حال نکردم همون دستت مرسی بهتره پایانشم یکم بیشتر از بقیه دوس داشتم در کل باحال بود (جز ی مورد ک نویسنده خودش توضیح داده بود )
از اینکه جینی با هری ازدواج نکرد ک دیگه خیلی خوشم اومد اسنیپم ک دیگه جای خود دارد
دیگه بازم مرسی دیگه

سلامم شب خوش
بله از داستانهای خیلی خوبه درسته که ازدواج نکردن اما نوع خارج شدنش از داستان برای من جالب نبود
زیاد سر بزن متشکر

رضا دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ب.ظ

خیلی ممنون. نه هنوز همه رو نخوندم. خیلی مونده که هنوز نخوندمشون. با توجه ب توضیح هایی که زیرش نوشتی میخونمشون. اونایی ک قشنگن رو خوندم. البته هوزم هستن ک قشنگ باشن. اما توضیح هایی ک زیرشون نوشتی تاثیر داره مثلا بعضی ها رو توضیح خوبی ندادی منم میگم اینو بعدا میخونم و میرم دنبال فنای دیگه

خواهش میکنم . درباره توضیحات نظر شخصیه . من خودم ترجیه میدادم اول خوبهارو بخونم بعد برم سراغ خوندن فن های ضعیف چون اگه اول قوی میخوندم دیگه علاقه به خوندن ضعیفها نداشتم.
چند تا فن مونده باید بذارم اما میبینی فعلا خیلی سرم توی وبلاگ شلوغه

رضا دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:14 ب.ظ

جدال سرنوشت خوب بود. الان تموم شد. اما آخرش نفهمیدم چی شد? حداقل باید بگم ک آخرش منو راضی نکرد.

سلام
آقا رضا مشتری دائمی فن فیکشن
خوب نمیدونم هنوز فنی مونده که نخونده باشی یا نه
الان یک مجموعه جادویی قشنگ گذاشتم پست کلیش هم حاضره حدودا یک ساعت دیگه ارسال میشه

رضا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

آره حالا ک رفتم جلوتر واقعا دارم میبینم داستان خوبیه. معرکه نیست اما کمی کمتر از معرکس

پس داری همه فن هارو میخونی
من هم همه اینهارو که توی وبلاگه خوندم فقط چند فن کامل و تعداد زیادی فن ناقص مونده

رضا شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ق.ظ

منم خوندمش. واقعا خیلی خیلی خیلی معرکه بود. از داستان های اینجوری خوشم میاد. همین‌طور اینکه از اینکه هری با جینی ازدواج نکرد داشتم بال در میاوردم. خیلی خوب بود. اگ تونستی اسم کتابایی ک مثل این هستن رو بگو بخونم. راستی میگم هری پاتر و جدال سرنوشت خوبه? دارم میخونمش. صفحه ۱۰۰ هستم تقریبا. میخوام بدونم قشنگه؟ هری قدرت مند میشه؟ خیلی خیلی زیاد؟ لطفا بگین

داستانهای د بست ویزارد همه قشنگ هستن و از همه قویتر قدرت برتر که واقعا عالیه
جدال سرنوش هم از فن های خوبه اشکالاتی داره اما باز جز فن فیکشن های قوی و خوب هست

حمید رضا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

ممنون وتقعا عالی بود دستتون درد نکنه

خواهش میکنم
متشکر از نظراتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد