کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

روون پسری از رین ( روون پسری از رین )

Rowan of Rin

روون پسری از رین جلد اول روون پسری از رین

نویسنده: امیلی رودا

این کتاب،کتابی است رمز آلود و خواننده را به خود جذب و وادار به پیشبینی می کند.

داستان در باره ی پسری است به نام روون که در ابتدا بسیار ضعیف و ترسو است اما در شرایطی قرار می گیرد که برای نجات افراد روستای خود –رین- مجبور می شود که با این ترس خود غلبه کند و همراه گروهی از دلیرترین افراد روستا به سفری برای حل این مشکل می رود.

 

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 4 + ارسال نظر
شیطونک سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

شگفت انگیزه کتاب های امیلی رودا ادم رو به اعماق تخیل میبرهjavascript:void(0);

نرگس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://teen-stars.mihanblog.com

ایول خیلی ممنون خیلی دنبال دوتا کتاب بعدی یعنی 3 و 4 بودم.نمیدونستم جلد 5 هم داره اگه ترجمه شده اش زود نیاد خودم انگلیسی میخونمش!بازم ممنون

ترجمه که فکر نکنم بشه

تمام چهار سری داستانهای امیلی رودا نسخه های ترجمه نشده داره
دقیق یادم نیست ولی فکر کنم سه جلد از این سری داستانها ترجمه نشده

ویروس سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://DataBus.BlogSky.com

سلام.
من این مجموعه رو نخوندم.
ولی مجموعه ی «در جستجوی دلتورا» رو خوندم.

خوب این مجموعه چهار سری داره
اولی روون هستش دومی در جستجوی دلتورا و بقیه هم در ادامه داستان هستن
قبلا همه توی وبلاگ بود الان پاک کردم تا دوباره آپلود کنمشون
بزودی دوباره همه رو میذارم
باید تمام سری رو کامل بخونی تا جریان داستان رو کامل متوجه بشی

پرنا خلیلی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام، دستتون درد نکنه با این وبلاگ عالیتون! خیلی خیلی ممنونم. باورتون نمیشه چقدر دنبال لینک دانلود کتابهای روون گشتم. هر جا که لینکش رو پیدا می‌کردم خراب بود یا به هزار و یک دلیل باز نمی‌شد. تا اینکه اتفاقی وبلاگ شما رو پیدا کردم. حتماَ به کارتون ادامه بدین و در صورتی که بتونم، خوشحال میشم کمکتون کنم تا کارتون رو بهتر کنید. فقط کافیه بگین چه کاری از دستم بر میاد. راستی من کتابهای داستان الکترونیکی pdf زیاد دارم. اگر لازم شد، خوشحال میشم اونها رو در اختیارتون بذارم.
بازم متشکرم!

سلام
خوشحالم که این وبلاگ تونسته به شما کمک کنه

حتما
اگه مایل هستید خوشحال میشم کمک کنید
کتاب روون هم خودم تبدیل به pdf کردم و سپس کم حجم
خوشحالم این کتاب باعث رضایت شما شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد