کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

آلبوس پاتر و بازگشت لرد سیاه ( فن فیکشن )

Albus Potter & Bazgasht Lord Siyah

فن فیکشن آلبوس پاتر و بازگشت لرد سیاه

نویسنده : فلور

این فن فیکشن سالها بعد از سری هری پاتر و در دوران تحصیل فرزندان قهرمانان سری اول میگذرد . آلبوس پاتر پسر کوچک هری پاتر به مدرسه هاگوارتز وارد شده تا اولین سال تحصیل خودشو طی کنه اما سری حوادثی شروع به وقوع میکنه که جامعه جادوگری و هاگوارتزو در خطر قرار میده ......

 

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 6 + ارسال نظر
tina جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
داستان بد نبود خیلی کوتاه بود
راستش زیاد خوشم نیومد
متشکرات

پس همچنان داری میخونی

رضا سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ

ایوللللللل. دستت درد نکنه فن جدیییییییید!!!!!!!!!!!
خدا خیرت بده. ببخشید این چند وقت کم پیدا بودم. معذرت میخوام.

خواهش میکنم
دیگه تعداد زیادی فن برام نمونده
الان دو تا از فن هارو هم خودم دارم میخونم که نصفه مونده

hp سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ب.ظ

چرادیگه بعداز دالان سحر آمیز فن نمیدی؟

تداد فن های کامل محدود بود اولها فقط فن میذاشتم وبلاگ بعد کتابهای دیگه هم گذاشتم
الان بین کتابهای هر مدت یک فن میذارم
الان سه تا فن آپلود و حاضر کردم یک فن فارسی و دو فن انگلیسی که کسی ترجمه نکرده قبول هم نکرد ترجمه کنه متاسفانهدرباره فن فارسی هم احتمالا خوندی چون معروفه

hp شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام

فکر نمی کردم دیگه فن بدی

سلام
گفته بودم یک تعداد فن برای قرار دادن همچنان مونده سعی میکنم باز هم بذارم و بعد هم در صورت داشتن طرفدار ناقص ها و انگلیسی هارو میذارم

AST پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.animated.blogsky.com

خیلی باحال بود!

ولی کوتاه و پر پرش

هستی چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.hbook.blogfa.com

سلام


جلد 2 روزگار فک نکنم خوب باشه ولی باز نمیدونم من کلی یه بار گشتم پیدا کردم ولی عکس بد داشت حذف کردم

سلام
من جلد دومو اصلا پیدا نکردم
باز کارت خیلی بهتر از من بوده
من جلد اول همیشه یک ساحرو هم نخوندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد