کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

روحی در همسایگی (ار ال استاین)

The Ghost Next Door

نویسنده: آر.ال.استاین

مترجم: شهره نورصالحی

از وقتی آن پسر همسایه هنا شده، اتفاقات عجیب و مرموزی در محله می افتد. اصلا خانواده دنی کی اسباب کشی کردند؟ آن خانه که تا دیشب خالی بود؟ چرا هنوز هم ظاهرش مثل خانه های متروک است؟ هنا نمی تواند جواب سوال هایش را از همسایه اش بگیرد. چون او مدام غیب می شود. خیلی هم رنگ پریده است...

 

 

کاری از وبلاگ ww.book-download.loxblog.com

دانلوددانلود

.

نظرات 4 + ارسال نظر
ایلیا پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 ب.ظ

خوندمش.ولی زیاد جذاب نبود.اخرش معلوم نشد چه شد.به نطرم بی سر و ته بود ولی اولاش و وسطش عالی بود.باورتون میشه من امیروز شروع کردم خوندنش و امروزم تمومش کردم.

من نخوندم چه سرعتی توی خوندن

nazanin پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ب.ظ

کتابا عاااالین ولی اگه میشه لطفا کتاب |دختران وحشی|رو کاملشو بزارید

باید ببینم میتونم پیدا کنم یا نه . چون خودم ندارم . یافتم میذارم

Satan سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

ممنون لطفا از این نویسنده کتابهای بیشتر بزار.

یک کتاب دیگه از استاین دارم حاضر میکنم

مهسا سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ http://pinkgirl.mihanblog.com/

سلامممممممممم
مرسی بم سر زدی
وبت خیلییییییییی خوبه کتاباتو دوس میدارم

راستی "با افتخار لینک شدی"

سلام
خواهش میکنم
متشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد