کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و گوی قدرت ( فن فیکشن )

هری پاتر و گوی قدرت

فن فیکشن هری پاتر و گوی قدرت ( ناقص )

نویسنده: ......

این فن فیکشن داستان بدی نداره هر چند ضعفهای زیادی داره و شروع داستان خیلی سریع جلو میره البته از نظر بیان اخلاق و رفتار هری البته به شدت ضعیف هست .

هری داشت به ساعت کهنه عمو ورنون که تعمیرش کرده بود نگاه می کرد 5 دقیقه دیگه اون 17 سالش میشد و باید از این خونه خارج می شد چند روز گذشته رو به جمع اوری وسایلش گذرونده بود تا موقعی که 17 سالش شد سریعا از اونجا به خونه پدریش بره و تنهایی مبارزه با ولدمورت رو ادامه بده هنوز مرگ پیر فرزانش رو فراموش نکرده بود دیگه نمیخواست کسی در این راه که فقط مربوط به خودش و ولدمورت میشد کشته بشه.....

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرمحمد دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام ممنون از زحماتت من تقریبأ همه ی فن هاتو خوندم خیلی قشنگ بود.تازگیا دارم دنبال یک چندلتا فن کامل میگردم اگه داری ممنون میشم برام بزاری با تشکر

سلام امیدوارم دائم سر بزنین . من هم باز هم فن میذارم همچنان

mehran شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:44 ب.ظ

یه فن کامل خوب داری اونوقت ما نشستیم یه فن برای چندمین بار میخونیم؟

فن بلند بلند نیست
طبق توافق با نویسنده قرار بود به دلایلی منتشر نشه اما خوب اون دلایل دیگه وجود نداره و چون خود نویسنده میخواست منتشر کنه من هم دوباره ویرایش داستانو قبول کردم

ali شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

یعنی بزودی میزاری؟

یک تعداد کتاب حاضر کردم بذارم
اما خوب من هم گاهی حال ندارم یا مشکل برام پیش میاد

hp جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

بین اون کتابها یه فن طولانی فارسی داری؟

قشنگ بود

کامل فکر نکنم
الان یک من کامل دارم که قراره برای نویسنده ویرایش کنم بعد بذارم البته الان یک ساله دسته منه

mehran چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

نمیدونم چرا نظرم ارور میده خوندمش اوایل که خیلی سریع بود بعد یه ذره بهتر شد. سطح نگارش نویسنده از ضعیف شروع شد به متوسط رسید با کلی ارفاق. ایده های جالبی داشت ولی نتونست به ثمر بنشونه. اینم حیف که ناقص موند. میشد بسط بیشتری تو ایده هاش داشته باشه.
یه سوال: تو تمام که نه ولی اکثر فن هایی که خوندم مخصوصا این 2-3 تای اخری هجوم رو حجوم نوشته بودن اونم تو کل داستان. من موندم املای من تو این همه سال ضعف داشته یا این دوستان به خودشون زحمت چک کردن نمیدنو املای اونا ضعیفه. خواهشا بگیه هجوم اینجوریش درسته

خوب اشتباهات املایی تو بیشتر فن ها بیش از حد زیاده حتی کلمات ساده هم گاهی املائشون مشکل داره

ali چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه این فن ایده هایه خوبی داشت اما تو شاخو برگ دادن مشکل داشت بعد از نظر شخصیت فک میکنم که حق با تو باشه بنظرم نویسنده میخواست شخصیت هری رو مثل فن وارثان هاگواتز تغییر بده که نتونسته خوب این کارو انجام بده دستتم درد نکنه منتظر بعدیم

سلام متشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد