کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

دختر سایه ( آر ال استاین )

دختر سایه ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

سلام، من آر ال استاین هستم. به این جا، به این شهر کوچکه که الوود نامیده می شود آمده ام. این شهر کوچک از توابع شیکاگو است ـ شهری کوچک و آرام که شاید خیلی شبیه شهری باشد که تو در آن زندگی می کنی. آن خانه کوچک و سفید رنگ در آن طرف خیابان همان جایی است که داستان ما در آن به وقوع می پیوندد. سلنا میلز راه زیادی را برای دیدار دختر خاله اش پیموده است. اما آن چه سلنا نمی داند این است که آن خانه ی کوچکِ ظاهراً آرام در پشت آن پرچین شمشاد زیبا رازی را در خود نهفته دارد. در طبقه دوم، در انتهای راهرو، اتاقی دارد که خطر و ترسی ناگفتنی در خود جای داده است. سلنا اکنون دارد از پله های جلوی در ورودی بالا می رود. میهمانی او از همین لحظه آغاز می شود. البته فقط شما و من می دانیم که این دیداری است از . . . . . تالار وحشت

  

دانلوددانلود

.

نظرات 12 + ارسال نظر
محمد امین پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 08:04 ب.ظ

خیلی خوب بود

S.A.M پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام......
خیلی قشنگ بود.....ممنون از ساست خوبتون.....
میشه لطفا کتاب دوربین شیطانی(پارک وحشت 8)
رو بذارید .........
خدانگهدار همگی ...........

00 یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ

من عاشق رمان های ال ار استاین هستم و خیلی از رمان هاشو خوندم و بهتون پیشنهاد میکن مکه رمان جیغ رو حتما بخونید من همیشه رماناشوا وقتی همه خوابن برقا رو خاموش میکنم در رو میبندم و میخونم و اصلا نمیترسم اما عید سال 94 با خانوادم رفتیم چابکسر و خوابگاه گرفتیم من وقتی تو عید مبخواستم رمانو بخونم تو روز روشن با اینکه تنها نبودم میترسیم

جیغ توی وب هست توی قسمت کتابهای استاین تعداد زیادی از کتابهاش هست

امیر چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام .
آپم . یه سر بزن

کجا سر بزنمآدرس نذاشتین

mia یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ http://doctormia.blogfa.com

سلام! خیلی عالی بود!!ممنونم به خاطر زحمتی که کشیدی!!

متشکررررررررررر

رویا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:03 ب.ظ http://storyy.parsiblog.com

این اولین کتابی بود که از استاین خریدمهیچوقت یادم نمیره با دختر خالم رفتیم اونم گفت اینو بگیر چون اسم من هم سایستچرا من اینقدر احساساتی شدم؟

داستان خرید این کتابو توی وبلاگت خوندم کلی هم خنده دار بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ب.ظ

میشه کتاب من مارتین نیستم همین نویسنده رو بزارید

هستتتتتتتتتت
از طرف راست توی لیست نویسنده ها قسمت استاینو باز کنید تمام کتابهای استاینی که گذاشتم توی همون بخشه

[ بدون نام ] جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:17 ب.ظ

خوب من هنوز نخوندم اما موضوع جالبی داره

آقای مُبہَم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:37 ب.ظ http://dontbeafraidofdark.blogfa.com/

سلام
خوبی ؟
بلاگ اسکای خیلی مشکل داره و کار باهاش سخته :(
حیفه همچین وب خوبی بلاگ اسکای باشه
اگه میخوای من کمکت میکنم تو گذاشتن مطالبت تو بلاگفا ک حداقل بیای تو بلاگفا .. هوم ؟

سلام
اگه بخوای وبلاگو منتقل کنم درد سرش زیاده تازه تمام رتبشو هم از دست میده
اگه توی بلاگفا وبلاگ باز کرده بودم الان رنک گوگل داشتم اما بلاگ اسکای وضعش خرابه

آقای مُبہَم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ق.ظ http://dontbeafraidofdark.blogfa.com/

کامپیوترت درست شد ؟ =)
+ ممنون از کتاب ، قشنگ بود

مانیتور جدید خردیماگه نه مانیتور قبلی درست نشد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ب.ظ

این نظرت جالب بود. ولی چیزی برای گفتن در برابرش ندارم.
فقط خیلی ممنون.
خدانگهدار

کدوم نظز اسمی ننوشتی خو

AST چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ب.ظ

خوندم قشنگه ممنون!

خوشحالم راضی بودی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد