کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و سرنوشت نامعلوم ( فن فیکشن )

هری پاتر و سرنوشت نامعلوم ( فن فیکشن )

هری پاتر و سرنوشت نامعلوم ( ناقص )

نویسنده: گودریک گریفندور

خسته و بی حال روی صندلی نشسته بود. چشمانش را روی هم گذاشته بود و حوادث اخیر فکر می کرد در اولی هفته ی تابستان مجبور شده بود بعد از یک جلسه ی 4 ساعته با وزیران، فرماندهان ارتش و پلیس و هیئت رئیسه ی مجلس اعلام حکومت در نظامی لندن کند که البته این کارش موجب نارضایتی تعدادی از کشورها شده بود به طوری که کشورهایی مثل بلغارستان، اسپانیا و چند کشور دیگر تا پایان جکومت نظامی در پایتخت سفارت خود را تعطیل و اقدام به خروج تبعه های خود از این کشور کردند.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 23 + ارسال نظر
nazanin یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام این داستان چرا ناقص مونده از نویسنده تقاضا دارم لطفا به تکمیل این داستان اقدام فرماید .

کاساندرا پاتر پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.fantasy-library.ir

سلام میشع ادامه فن های هری پاتر و سرنوشت نا معلوم و فرستاده مردگان رو بزارید
فن های خیلی خوبی بودند من ادامشو میخوام

maryam پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:56 ب.ظ

slm in roman naqese,, kola mitonam kameleshu npeyda kunam?!,,

tina شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 ق.ظ

اهان اینم خوندم احتمالا فن خوبی بوده چون اسمش یادمه
اطلاعات درسی و داستانی باهم قاطی شده دیگه شوما ببخشید

من داستانش هم یادم نیست
معمولا بعد اینکه چند خط بخونم همه چیز یادم میاد

رضا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام. پندارگن چی هست? من تا حالا نفهمیدم اسمشو. قشنگه?

سلام
من این مجموعه رو نخوندم داستانش که ظارا قشنگه چون از فضائی ها و اینجور چیزها توی خلاصش گفته بود

ali جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

پندراگن تا کدوم کتابشو میخوای بزاری؟

فقط پنج کتاب از ده تا توی نت بود که گذاشتم

ali پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام داداش کی فن جدید میزاری؟ مرسی از زحماتت

مجموعه پندارگن گذاشتنش تموم بشه باز فن میذارم
هر چند خودم دیگه وقت خوندن ندارم دو فن قبلی رو اصلا نخوندم فقط درست کردم گذاشتم

ali144 سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ب.ظ

آقا دستتون درد نکنه. داستان خوبی بود بین فن هایی که تازه گیا گیرم آومده از همه بهتر بود ولی و واقعا بد جایی تموم شد راستی شما نویسندشو نمیشناسی؟ اگه می‌شناسی باهاش حرف بزن ادامش بده اگه روش کار بشه می‌تونه به یکی از فن های خوب تبدیل بشه. بازم ممنون.

سلام
اینها فن های قدیمی هستن نویسنده ها معمولا سالهاست دیگه توی نت نیستن یا در دسترس نیستن
همچنان خودم این فن فیکشنو نخوندم

mehran سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ

از بی فنی دوباره دارم game of thrones رو میخونم. فن های خوبم که هرچی بوده چند بار خوندم حفظم خط اولشو میخونی کل داستان یادت میاد. اگه چند سال پیش بود خودم شروع میکردم به نوشتن فن ولی الان دیگه نمیشه. گذشت از ما. نخوندین حتما این مجموعه رو از مارتین بخونین همینجا هم میتونین دانلود کنین. فقط کسایی که فیلمشو دیدن میدونن که کتابش و فیلم صحنه داره برای کسایی گفتم که مراعات میکنن

من هم تمام فن های کامل و ناقصو حفظ شدم فقط بعضی ناقص ها و فکر کنم دو تا کامل نخونده دارم

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

قول میدم بهت. رو من یکی حساب کن. یعنی میفتم به جونش ها. مثل کنه!!!!!!

چند روز دیگه دوباره پیگیر میشم ببینم اینبار چی میگه

amin دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ب.ظ

به سوال چند تا فن کامل مونده

فکر کنم دو تا
البته یکی باید با نویسنده هماهنگی کرد که فعلا دسترسی نیست

A.B دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ

ببخشید مطمین باش که من روزی کم کم ۲ بار سر میزنم ولی چون با گوشیم میام به ندرت میتونم نظر بدم
واقعا ببخشید , اطمینان دارم که درست اومدم

متشکر
خوب خوش اومدی بیشتر بیا بیشتر بیا
نظر هم بذار باشه

hp دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

کتاب چی پیشنهاد میدی قشنگ از آر ال استاین

کتابهای استاینو من نخوندم البته فقط یکیشو خوندم
من مارتین نیستم
دلم برای بدبخت سوخت

رضا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ب.ظ

اینطوری که دوستا تعریف میکنن مخصوصا آقا مهران ( میدونم واقعا یه نویسنده ای چیزی هست. خیلی خوب نقد میکنه ) بیشتر میترسم بخونمش تا خوشحال یا هیجانزده بشم!!!

من هم وسوسه شدم بخونم
البته دو تا فن دیگه هم دارم حاضر میکنم یک نویسنده هم تهدید کردم که اگه داستانشو کامل نکنه همه فن خونهای اینجارو میندازم به جونش
فعلا که قول داده باید دید کی داستانشو میده

mehran دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

بخون قشنگه فقط اگه بد جایی تموم شد حرصت گرفت نگو که نگفتین

فعلا باید منتظر بشم تا وقت خوندن پیدا کنم خو

A.B یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ب.ظ

با نظرات بقیه موافقم فن تغریبا قوی بود ولی خیلی خیلی بد جایی تموم شد , از اونجایی که داستان حتی هنوز اصلش شروع نشده بود ...
به هر حال قشنگ بود , منتظر فن بعدی هستم

سلام راه گم کردین
من الان وسوسه شدم هر جور شده بخونم
همه تعریف میکنن

sana756 یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ب.ظ http://sana756.blogfa.com

سلام من تازه دانلود کردم مرسی که فن جدید گذاشتی حیف نصف هست

سلام

hp یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ب.ظ

ببین دختری در برجو بذار

کامل دارمش
اما فقط نصفش ترجمه شده
کمتر از نصف
با چند نفر حرف زدم برای ترجمش اما ....
باشه میذارم

mehran یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ

اسم کتابش سرنوشت نامعلومه اینجا هم نا معلوم موند. داستانش خوب بود فقط یه ذره اشتباه تایپی داشت بد جایی تموم شد. معلوم بود نویسنده روش کار کرده. میتونست از اون داستانای طولانیه خوب بشه حیف که ناقص موند اونم بد جایی واقعا داستان قشنگی بود

من همنوز خودم نتونستم بخونمش

amin یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:55 ب.ظ

قشنگ بود مرسی

mehran شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ

ممنون که یکی دیگه گذاشتی بخونم ببینم در چه سطحیه

من هم نمیدونم کی اما هر وقت وقت کردم باید بخونم

ali شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ب.ظ

بابا این جایه باحاش تموم شد حیف که ناقصه اما کاره نویسنده نو جاهایه هیجانی عالی بود طوری که من خودم میتونستم هیجان که دارمو احساس کنم میتونست داستان خوبی بشه اما حیف که ناقص بود داش دستت درد نکنه

چه سرعتی
من هنوز خودم نخوندم وقت برای خوندن ندارم

ali شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ

ای جان فن جدید خوندم میام نظر میدم بای تا دو ساعت دیگه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد