کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

انتقام آدم برفی ( آر ال استاین )

انتقام آدم برفی ( آر ال استاین )

نویسنده: آر ال استاین

من در نیویورک زندگی می کنم و وقتی در یک چنین مکان شلوغ و پر سر و صدایی زندگی می کنی، ناخواسته مکاشفات زیادی به گوش ات می خورد.

بعد از ظهر داشتم از مدرسه ی راهنمایی محله مان عبور می کردم، اتفاقی شنیدم که دو تا پسر با هم جر و بحث می کردند.

پسر قد بلند که کلاه بیس بال به سر داشت گفت: تو از ترس می افتی می میری و این چیز عجیب و غریبی نیست، زیاد اتفاق می افتد.

دوستش جواب داد ک امکان ندارد... غیر ممکن است که آدم با دیدن یک چیز وحشتناک جابه جا بمیرد.

  

دانلوددانلود

.

نظرات 9 + ارسال نظر
معین سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 01:06 ب.ظ

فک نکنم کسی تایید کنه؟

معین سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 01:04 ب.ظ

ممنون اما میشه کتاب زمان وحشت جلد ۱ رو بزارین؟؟

baran سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:28 ب.ظ

من میتونم ترجمه کنم ..........تایپ کنم.........بهت کتاب معرفی کنم و ...

تلگرام داری ؟ خبر خوبیه . بتونی کمک کنی خبر خیلی خوبیه

baran دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام ادمین من یکی از طرفدار های استاینم و عاشق خوندن کتاب های ترسناکم و دنبال کننده ات هستم من میتونم باهات همکاری کنم اگه بخوای نظرتو توی بخش نظرات بگو لطفا

سلام . اگه دوست داشته باشین کمک کنید که خوبه فقط چطوری خو

benyamin شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:48 ب.ظ

اگه مدرسه زامبی هارو پیدا کردی حتما بزارش میگن خیلی باحاله

حتما پیدا کردم میذارم

خودم پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ

همونیه که معلمشون دعوتشون میکنه به جشن؟اگه اونه که دارمش.ولی خدایی خیلی قشنگه و غیرقابل پیشبینی.

من نخوندمش

خودم چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

کتابایی که میتونیو بگو.

الان دو تا کتاب حاضر دارم که امشب یکیشو احتمالا بذارم
مهمانی هالوین البته اسم اصلیش رقص هالوین هست با اون کتاب مهمانی هالوین دیگه فرق داره اسم ایرانیش عوض شده
دومی هم رویای مومیایی

خودم سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ

کتاب سفارشی هم میذاری؟اگه آره ببین بین اینا کدومو میتونی بزاری:
مدرسه زامبی ها..حبابی که همه را خورد..صبحانه:خون هیولا..
(همه مال استاینه)

این کتابهارو ندارم البته چند تا کتاب دیگه از استاین حاضر کردم اما اینها بینشون نیست

Satan سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ

داداش سلام خسته نباشی بابت کتابهای خوبت...
فقط ی سوال راهی نیس ک بشه کیفیت این کتابها رو بهتر کرد؟من خیلی علاقه دارم بخونم اما این کیفیت اسکن اصلا نمیشه خوند...
ممنون.

این کتاب فایل اصلیش مال من نیست و کیفیت از اصل خراب بوده
من سعی کردم کیفیت بهتر باشه اما نشد
اگه تایپ بود راحت بود خوندن اما کسی هم نیست تایپ کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد