کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و بازی مرگبار ( فن فیکشن )

هری پاتر و بازی مرگبار ( فن فیکشن )

فن فیکشن هری پاتر و بازی مرگبار ( ناقص )

نویسنده: ندا رضایی

این فن فیکشن هم کوتاهه و نویسنده زود رهاش کرده . ایده متفاوت بوده و تنها توی یک فن دیگه من این ایده رو دیدم . نثر داستان بد نیست اما غلط املایی زیاد داره که نشون میده بدون ویرایش بوده . البته کلی روند داستان غیر منطقی و ساده هست اما باز هم به نصبت بعضی فن های دیگه بالاتر از رده خیلی ضعیف قرار می گیره.

  

دانلوددانلود

.

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:20 ب.ظ

راستی وارکرافت هم کامل کامله???
باید کل وبتو بخونم من

وارکرافت تمام جلدهایی که ترجمه شده دارم میذارم من خودم نخوندم اما فکر کنم بخونی کل ماجرا دستت بیاد بخصوص اینکه خیلی هم طولانی هست

رضا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ب.ظ

گفتم اصلا امکان نداره انقد امتیازت پایین باشه. یعنی آخرش دیوونه میشم

این مجموعه وارکرافت خیلی طولانی بود بعدش بلافاصله فن میذارم حالا یا یک فن یا دو تا

ali پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ق.ظ

من مرض فن دارم واس همین یادم بود


من هم خو
تازه هر فنو حداقل دو سه بار خوندم و قشنگاشو چند بار ولی خوب یادم رفته چون دائم کتاب میذارم اینجا اطلاعات قاطی شده

ali چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه منتظر قن کاملیم. مهران اسم اون فن نبرد عشق و خشم بود

سلام فعلا که وارکرافت اما بعدش دو تا فن حاضر کردم بذارم

درباره اسم هم متشکر حالا مهران جواب گرفت خودم یادم نبود

رضا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ب.ظ

اسم تو. نیست?
تازه او به من پیام دادی تو منو یافتی. بازم چطوریش کاملا برام مبهمه. کاملا. احتمالا از نظراتم برای قدرت ذهن

نه اسم من نبود
خو توی سایت هم اسمی روی حساب کاربریم نیست تازه حساب اصلی هم نیست

A.B دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:14 ب.ظ

مرسی , تعداد صفحات کم بود ولی این بهتر از هیچیه
دلم لک زده واسه یه فن کامل , دیگه فن فیکشن کامل نداری ؟

دارم دیگه همه چیزو میذارم
الان یک فن کامل دارم البته با اینکه کامله اما نصفه ترجمه شده بقیش انگلیسی هست
حاضر کردم که بذارم

mehran یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ب.ظ

خوندم چنگی به دل نزد
یه فن بود که هری توش به وسیله یه جادوی مشترک برمیگرده به روز ی که باعث سرنگونی ولدمورت شده باعث زنده موندن مادرش میشه و وقتی میبینه این کارش چه تاثیر بدی تو جامعه داشته و دوستاشو از دست میده و دراکو میشه بهترین دوستشو اسنیپ باباش. میگرده هرمیونو پیدا میکنه که خوانندست و به کمکش سعی میکنه همه چیو به حالت اولش در بیاره اسم اون فن یادته؟

داستان اون فن یادمه اما اسمش نه توی این تعداد فن فراموش کردم کدوم بوده

موسی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام خیلی جالب بود ممنون اگه امکان داره کتاب افسانه اولین رانده شده نوشته میلاد میرادی رو هم قرار بدین ممنون

این داستانو دانلود کردم ظاهرا داستان طولانی ای نیست و فقط یک جلد نوشته شده به همین علت فعلا نذاشتم البته خودم هم فعلا وقت نکردم بخونم
به محض اینکه وقت کنم بخونم قرار میدم

سرمه یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:20 ق.ظ http://pinkgirl.mihanblog.com/

آپــــــــــــــــــــــــم

سر زدم

رضا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ق.ظ

یه آقایی یه خانومی یه بنده خیرخواه خدایی یه انسان خیری پیدا شه این ناقصارو ترجمه کنه. میشه?

اگه میشد که خوب بود اما من که کسیرو پیدا نکردم اگه کسی هم پیشنهاد داد بعد غیب شد یا زد زیرش
راستی توی سایت پیام داده بودم . اون اسم هم اسم من نیست از کجا پیدا کردی نمیدونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد