کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

ساعت فراموش نشدنی ( آر ال استاین )

ساعت فراموش نشدنی ( آر ال استاین )

مجموعه ساعت فراموش نشدنی ( اسم این مجموعه رو با توجه به ترجمه نام انگلیسی نوشتم !)

نویسنده: آر ال استاین

این مجموعه شامل چند داستان هست :

داستان های ک مهمانی هالوین، پرستار بد بچه، انتقام آدم برفی، چطور می توان با یک اژدها معامله کرد، رویای مومیایی، آیا ما هنوز آنجاییم، مرا با خودت ببر، دوست خیالی من، بازنده ها و می توانی مرا نقاشی کنی !

این مجموعه اسکن شده و کار کس دیگست که متاسفانه الان منبعد فایل اصلی رو به یاد ندارم تا توی پست بذارم با عذرخواهی از کسی که زحمتشو کشیده.

 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام کتاب قشنگی بودمیشه کتاب دفترخاطرات من مردم رو بزاری خواهش میکنم

بیتا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ب.ظ http://ibookvahshat.com

عزیزم کتابات عالی ان.

خواهش میکنم

benyamin شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ب.ظ

ممنون واقعا کتاب های ار ال استاین شاهکارن

خواهش میکنم

mari پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ب.ظ http://halfgods.blogfa.com

ممنووووووووووون![:S034:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ب.ظ

ممنووووووووووون!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد