کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هری پاتر و درخت زندگی ( فن فیکشن )

هری پاتر و درخت زندگی ( فن فیکشن )

فن فیکشن هری پاتر و درخت زندگی ( ناقص )

نویسنده: بدون نام

نویسنده این داستانو یادم نیست خود فن فیکشن هم خیلی کوتاهه و حجم زیادی ازش نوشته نشده. موضوع و کیفیت داستان هم جالب نیست. در واقع ایده و قلم سست و ضعیفه.

توضیح زیادی درباره این فن نیست ولی توجه کنید که حجم این فن خیلی کوتاهه. و ناقص باقی مونده و تنها پنج فصل نوشته شده.

 

 

دانلوددستیار یک شبح

.

نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ق.ظ

چی؟؟؟؟ ولدمورت و جینی؟؟؟؟؟ همون سنگهای ششگانه که توش ولدمورت بچه داشت برا هفت پشتمون بسه حالا جینی بره با ولدمورت ازدواج کنه؟؟؟

بله دیگه تازه ایده خوبیه
بچه اینها بعد چه شود

A.B دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ق.ظ

واقعا تصورش جالبه : حالا من لرد ولدمورت و ویرجینیا ویزلی را زن و شوهر اعلام می‌کنم ...!
خب تو هم راست میگی از بس هری و جینی با هم ازدواج کردن و ... دیگه داره حالم بد میشه ، میدونی دلم واقعا برای یه فن فیکشن خوب و کامل مثل قدرت برتر تنگ شده یه فنی که 700 800 صفحه ای باشه
امیدوارم اون فنی که گفتی میزاری خوب باشه یا حداقل از الستور نباشه
خب بازم مرسی


من هم دلم فن میخواد اما نیست البته دارم ناقص هارو میخونم و میذارم . الان هم سه تا روی دسکتاب حاضره فقط باید آپلود کنم

mehran دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ق.ظ

کل داستانو که تو نظرات لو دادین
من فقط یه جمله میگم در باب این فن
دلم برا الستور تنگ شده

اونجا که نوشته بود هری در جایی شبیه جنگل ظاهر شد ولی یه درخت داشت فهمیدم با چه شاهکاری روبرو هستم

نوچ من که توضیحی ندادم

A.B یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ق.ظ

این دیگه ایدش زیادی جدید بود جینی شده ملکه سیاه و سرور دوم مرگخوار ها فکر کنم اگه همین طور پیش میرفت با ولدمورت ازدواجم می کرد

خو الان یک سوال خیلی سخت این A.B کیهههههههههر چی فکر میکنم یادم نمیاد اما مطمئنم میدونستم این نام اختصاری مال کیه خو خودتو معرفی کن
خو مگه بده جینی با ولدی ازدواج کنهتازه میشه مثل کتاب خون آشامی ها که یک دختر 16 یا 17 ساله با یک خون آشام چند صد ساله ازدواج میکنه
تازه دید بازی داشته باش خو . ولدی هم دل داره همش که نباید هری با جینی ازدواج کنه این بار خو ولدی با جینی ازدواج کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد